همانطور که اطلاع دارید Batman Arkham Knight چند روز پیش یک تاخیر دیگر خورد و تاریخ انتشار آن به ۲۳ ژوئن ۲۰۱۵ موکول شد. اما آیا این تاخیر ها نتیجه مثبتی در بازی خواهند داشت؟ کارگردان بازی به تمام پرسش های طرفداران پاسخ داده است.

علاوه بر بازی تریلر جدیدی که قرار بود از بازی منتشر شود هم به تعویق افتاد. اما آقای Sefton Hill ساکت ننشتند و در رابطه با این تاخیرات و تغییرات کلی اعمال شده در بازی صحبت هایی کرد. آقای Sefton Hill که یکی از بنیانگذاران RocksteadyGames هستند و کارگردانی این نسخه از بازی را بر عهده دارند در طی یک توییت اعلام کردند:

    من وعده عرضه یک تریلر جدید را در این هفته داده بودم اما پس از آن با خود فکر کردیم که ما می‌توانیم چیز های هیجان انگیزتری از بازی در تریلر اضافه کنیم، به همین دلیل باید مدت زمان بیشتری را برای تماشای تریلر صبر کنید.

سپس افزود:

    قصد اذیت کردن شما را ندارم اما واقعا آخرین ویرایش تریلر بسیار عالی بود. شما در این تریلر با یکی از شخصیت های آشنای Arkham City ملاقات خواهید کرد.

    همچنین در تریلر با ویژگی های جدید Batman Arkham آشنا خواهید شد. باید بگویم که هیچ کس خارج از دو شرکت Rocksteady / Warner تریلر را مشاهده نکرده است.

Batman Arkham Knight در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۵ بر روی PlayStation 4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.