Battlefield Hardline pc cover small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نامزد دریافت ۱جایزه بفتا و ۱جایزه دیگر|

|نسخه های Bluray 720p/1080p & BRRip 720p & 1080p به پست اضافه شدند|

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

پلیس فاسد
در بخش تک نفره شاید یک بخش داستانی هستیم. همه چیز حول محور یک پلیس به اسم Nick Mendoza میچرخد. نیک یک افسر نیرو SWAT میباشد که درگیر ماموریت های جنایی و تعقیب گریز میباشد که میتواند از راهای مختلف اهداف خود را دنبال کرده که این حالت میتوانید بصورت مخفی باید یا خشونت کامل! در این قسمت ابزار جدیدی در اختیار بازیباز قرار گرفته که یکی Police Scanner در بازی معرفی شده است. Police Scanner میتواند افراد مضنون را پیدا کند و اشیا و شواهد مهم را علامت گذاری کنید. این اطلاعات بخشی از قسمت تک نفره Hardline هست. ولی همیشه بخش چند نفره Battlefield قسمت مهم این سری را تشکیل میدهد و بخش داستانی زیر سایه چند نفره قرار دارد. باید دید با وجود جزیات جدید بخش تک نفره تا چه حد میتواند موفق باشد. گیم پلی بازی کمی فرق کرده و حالا نوع جدیدی را به نمایش میگذارد و تمرکز عمده بازی مبارزه پلیس با دزد ها یا همان جنایت کار ها میباشد. چیزی که در Hardline میبینید جناح پلیس در برابر گروهی از افراد خلاف کار در آمریکا هست. در بازی به کلی آیتم و وسیله دسترسی دارید که میتوانید از آن برای مبارزه استفاده کنید و همینطور از بالای یه ساختمان به قسمت دیگر ساختمان با زیپ لاین عبور کنید. تخریب هم در این شماره حضور دارد و میتوانید از آن به نفع خود استفاده کنید و مرکز لس انجلس را با خاک یکسان کنید.

 

بخش چند نفره Hardline بعد از منتشر شدن نسخه بتا بسیار مورد بحث قرار گرفت, به طور کل اندازه نقشه ها بسته تر شده و کمی کوچک تر و حالت های جدیدی برای مبارزه که در کنار هم ساختار کلی بخش چندنفره Hardline را تشکیل میدهد. اولین رونمایی از بازی درگیری در مرکز Los Angeles بود که شامل اسمان خراش ها , تونل ها و پل ها بود که از نظر طراحی زیبا بود. طرفداران بعد از دیدن این تغییر ساکت نشستند و به EA اعتراض کردند و این اعتراضات مردمی به قدری زیاد بود که در نهایت به این نکته اشاره شد Hardline یک عنوان واقعی از Battlefield نیست و یک عنوان دزد و پلیس هست به مانند Pay Day که باید دزدی رو کامل کنیم و بعد هم فرار و حالا پلیس به دنبال دزد ها برود. البته در Hardline یه جور شبیه ساز دزد و پلیس هست و تمام جزئیات آن بخصوبی درست شده در کنار سیستم تخریب بخش هایی از گیم پلی را تحت تاثیر خودش قرار میدهد. در هر صورت این عنوان یک Battlefield به حساب میاید و با این حال با توجه به اسم بازی انتظار چیز دیگری بود ولی در نگاه کلی شاهد یک تجربه جدید هستیم. در Hardline از فضای کاملا نظامی خارج میشویم و وارد دنیای SWAT ها مشویم. ماشین های زرهی پلیس در کنار موتور سیکلت ها و دزد هایی که با ماشین هایی که تا حالا در سری بتلفیلد ندیده بودیم دست به فرار میزنند.

 

سته به محیط بازی میشود کار های بسیار زیادی انجام داد. به عنوان مثال به عنوان یک نیرو پشتیبان از بالای ساختمان ها با تک تیر انداز تیم را پشتیبانی کرد یا از طریق یک کامیون و منفجر کردن آن راه را برای دوستان خود باز کرد. همینطور تیم پلیس هم با استفاده از زره میتواند گروهی خود را نزدیک حریف کند و بعد آن ها را دستگیر کند یا بکشد. در کل مود های بازی بگونه ای طراحی شده تا با اتمسفر بازی همخوانی داشته باشد و در کل خوب از پس این کار برآمده است و توانسته به بخشی از شبیه سازی این مساله دست پیدا کند.
البته همه چیز به اینجا ختم نمیشود چیزی که از نظر خیلی بد هست این بود که قبلا در سری Battlefield در کنار همکاری تیمی , یک جنگ طولانی برای گرفتن امتیاز صورت میگرفت و کلی صحنه های انفجار عظیم هم در آن رخ میداد. حال در Hardline این قسمت بسیار کوتاه تر از سری قبل شده و تنها چیزی که باعث میشه تنش بیشتری تجربه کرد نوع طراحی نقشه هست که با توجه به کوچکتر بودنش ولی درگیری های زیادی میشود بوجود آورد و با وسایل نقلیه راه های ارتباطی را بست و مدتی دو طرف مشغول جنگیدن میشوند.

منبع توضیحات: وبسایت های گیم فا و پروگیمر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: 64-bit version of Windows at least Vista SP2 (with KB971512 Update) or newer
Processor: At least an Athlon II/Phenom II 2.8 GHz or Intel Core i3/i5 2.4GHz
RAM/Memory: At least 4 GB of RAM
Graphics Card: At least an ATI 5770 with 1GB of Graphics Memory or an NVidia GTX260 with 896MB of Graphics Memory
Hard Drive: 60 GB    
DirectX: 11.0

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Windows 8 64-BIT (with KB971512 Update)
Processor: At least an Intel Quad-Core CPU or AMD Six-Core CPU
RAM/Memory: At least 8 GB of RAM
Graphics Card: At least an AMD 290 or NVidia GTX760
Graphics Memory: At least 3 GB
Hard Drive: At least 60 GB of space free
DirectX: 11.0

 

تصاویری از محیط بازی:

Battlefield Hardline xbox360 screenshots 01 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC Battlefield Hardline xbox360 screenshots 02 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

Battlefield Hardline xbox360 screenshots 03 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC Battlefield Hardline xbox360 screenshots 04 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

Battlefield Hardline xbox360 screenshots 05 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC Battlefield Hardline xbox360 screenshots 06 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

 

source دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CPY را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

=========================================

CPY CrackOnly for Full Unlocked Release

 

عزیزانی که قبلا نسخه نامعتبر و غیرقابل اجرا Full Unlocked بازی را از سایر وبسایت ها دانلود کرده اند و می خواهند بدون دانلود دوباره بازی، یعنی نسخه CPY، بازی را اجرا کنند لطفا این بخش را مرور بفرمایند. عزیزانی که نسخه CPY را دانلود می کنند هیچ نیازی به دانلود این بخش ندارند. کرک و آپدیت شماره ۲ به طور کامل برای آن ها در فایل دانلودی قرار گرفته است.

شما تنها کافیست تا دو پارت زیر را دانلود کرده و مراحل زیر را انجام دهید:

۱) ابتدا حتما مطمئن باشید آنتی ویروس شما غیرفعال است!!! حال فایل های فشرده را اکسترکت کنید.

۲) فایل های موجود در پوشه Update را در محل نصب بازی جایگزین کنید.

۳) فایل های موجود در پوشه CPY را در محل نصب بازی جایگزین کنید.

۴) بازی را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

۵) در صورتی که زبان بازی برای شما چینی است، فایل "CPY.ini" را در محل نصب بازی اجرا کنید. در بین خطوط به دنبال عبارت "Language" بگردید و به صورت "Language=en_US" آن را ویرایش کنید.

 

download دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC دانلود کرک جداگانه برای نسخه Full Unlocked به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

=========================================

CPY Release

 

download دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC دانلود به صورت پارت های ۵گیگابایتی از سرور تیزفایل:

دانلود پارت ۱ :   Tizfile

دانلود پارت ۲ :   Tizfile

دانلود پارت ۳ :   Tizfile

دانلود پارت ۴ :   Tizfile

دانلود پارت ۵ :   Tizfile

دانلود پارت ۶ :   Tizfile

دانلود پارت ۷ :   Tizfile

دانلود پارت ۸ :   Tizfile

دانلود پارت ۹ :   Tizfile

————————————————————–

source دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC - برای مشاهده لیست MD5 پارت های دانلودی، اینجا را کلیک کنید.

download دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC  دانلود در پارت های ۱گیگابایتی (نسخه پیشنهادی بدون فشرده سازی):

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link

دانلود پارت ۲۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲۲ : Direct Link

دانلود پارت ۲۳ : Direct Link

دانلود پارت ۲۴ : Direct Link

دانلود پارت ۲۵ : Direct Link

دانلود پارت ۲۶ : Direct Link

دانلود پارت ۲۷ : Direct Link

دانلود پارت ۲۸ : Direct Link

دانلود پارت ۲۹ : Direct Link

دانلود پارت ۳۰ : Direct Link

دانلود پارت ۳۱ : Direct Link

دانلود پارت ۳۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳۳ : Direct Link

دانلود پارت ۳۴ : Direct Link

دانلود پارت ۳۵ : Direct Link

دانلود پارت ۳۶ : Direct Link

دانلود پارت ۳۷ : Direct Link

دانلود پارت ۳۸ : Direct Link

دانلود پارت ۳۹ : Direct Link

دانلود پارت ۴۰ : Direct Link

دانلود پارت ۴۱ : Direct Link

دانلود پارت ۴۲ : Direct Link

 

=========================================

BlackBox Release

 

نسخه فشرده ۲۸.۶ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه، تنها فشرده سازی به صورت حرفه ای صورت گرفته، زبان های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ تغییری در اجزاء بازی صورت نگرفته است.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل Setup.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ ۶۴بیتی تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک ابتدای همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های ۵گیگابایتی (نسخه پیشنهادی با فشرده سازی):

دانلود پارت ۱ :   Tizfile

دانلود پارت ۲ :   Tizfile

دانلود پارت ۳ :   Tizfile

دانلود پارت ۴ :   Tizfile

دانلود پارت ۵ :   Tizfile

دانلود پارت ۶ :   Tizfile

—————————————————————–

source دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC - برای مشاهده لیست MD5 پارت های دانلودی، اینجا را کلیک کنید.

download دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های ۱گیگابایتی (نسخه پیشنهادی با فشرده سازی):

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link

دانلود پارت ۲۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲۲ : Direct Link

دانلود پارت ۲۳ : Direct Link

دانلود پارت ۲۴ : Direct Link

دانلود پارت ۲۵ : Direct Link

دانلود پارت ۲۶ : Direct Link

دانلود پارت ۲۷ : Direct Link

دانلود پارت ۲۸ : Direct Link

دانلود پارت ۲۹ : Direct Link

 

=========================================

Corepack Release

 

نسخه فشرده ۲۸.۰۵ گیگابایتی Corepack بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه Corepack عرضه شد. در این نسخه، تنها فشرده سازی به صورت حرفه ای صورت گرفته، زبان های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ تغییری در اجزاء بازی صورت نگرفته است.

 

توضیحات نصب نسخه Corepack بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ ۶۴بیتی تست شده و سالم می باشد. هم چنین دقت داشته باشید باید ۵۰گیگ فضای خالی به غیر از فضای نصب مورد نیاز بازی، در درایو C خود جهت اطمینان از سلامت نصب خالی داشته باشید. در نتیجه توصیه می شود در درایو C بازی را نصب نکرده و تنها ۵۰گیگ فضای خالی برای ایجاد فولدر Temp در درایو C خالی بگذارید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

source دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC - برای مشاهده لیست MD5 پارت های دانلودی، اینجا را کلیک کنید.

download دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC دانلود نسخه Corepack در پارت های ۱گیگابایتی (لطفا از نسخه BlackBox استفاده نمایید):

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link

دانلود پارت ۲۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲۲ : Direct Link

دانلود پارت ۲۳ : Direct Link

دانلود پارت ۲۴ : Direct Link

دانلود پارت ۲۵ : Direct Link

دانلود پارت ۲۶ : Direct Link

دانلود پارت ۲۷ : Direct Link

دانلود پارت ۲۸ : Direct Link

دانلود پارت ۲۹ : Direct Link

 منبع: دانلود ها