حسین کردمیهن رئس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز

بعد از شروع عملیات مبارزه با قاچاق بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز در اردبیل، این بار قرعه به نام ایلام و مهران افتاد تا ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز با آغاز عملیاتی نسبت به جمع‌آوری بازی‌های غیرمجاز در این شهرستان‌ها اقدام کند.

ظاهرا اطلاع‌رسانی آغاز طرح جمع‌آوری گسترده بازی‌های رایانه‌ای غیر مجاز در فصل تابستان تنها نقطه‌ی عطفی در شروع رشته عملیات‌های گسترده در کشور جهت جمع‌آوری بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز بوده است. بعد از این اطلاع‌رسانی بود که در طول تابستان شاهد بازرسی‌های مختلف در شهرستان‌های رشت‌، ارومیه، اهواز، یزد و در این اواخر اردبیل بودیم.

اکنون به گفته‌ی خسرو کردمیهن، رئیس ستاد مبارزه‌ با بازی‌های رایانه‌ای غیر مجاز، در شهرستان ایلام از ۳ مرکز توزیع بازی بیش از ۳۰۰۰ بازی غیرمجاز و در شهرستان مهران از ۲ مرکز توزیع بیش از ۵۰۰ بازی غیرمجاز کشف و ضبط شده‌ است. این عملیات‌ها با حضور مسئولات ستاد مرکزی انجام شده است.

تاکنون رشته‌ عملیات‌های «ستاد مبارزه‌ با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز» باعث شده تا از هفت مرکز شهرستان اعم از رشت، ارومیه، اردبیل، اهواز، یزد، ایلام و مهران مجموعا بیش از ۶۰ هزار بازی غیرمجاز، کشف و ضبط شود.

خسرو کردمیهن در گذشته از غیرمجاز بودن ۹۰ درصد بازی‌های موجود در بازار سخن گفته بود.

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای