صحبت های بازیگر نقش HellBoy درباره قسمت سوم این فیلم

ران پرلمن، هنرپیشه نقش هل‌بوی، توضیحاتی درباره داستان قسمت سوم این فیلم، که ساختش کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، داد.

سوالی‌ که مدت‌ها است ذهن طرفداران مجموعه هل‌بوی را مشغول کرده این است که آیا هرگز قسمت سوم این فیلم ساخته می‌شود یا خیر. با اینکه قسمت دوم فیلم هل‌بوی، ۷ سال پیش ساخته شده بود اما هنوز عوامل فیلم درباره شانس ساخته شدن قسمت سوم صحبت می‌کنند.

دو قسمت اول این مجموعه توسط گیلرمو دل‌تورو نوشته و کارگردانی شده بود و بازیگرانی همچون ران پرلمن، جان هرت، سلما بلر، روپرت اوانز، کارل رودن، جفری تمبور و داگ جونز در این مجموعه بازی کرده بودند. قسمت اول هل‌بوی در سال ۲۰۰۴ میلادی با بودجه‌ای معادل با ۶۶ میلیون دلار ساخته و اکران شد و موفق شد در سرتاسر دنیا به فروشی معادل با ۹۹ میلیون دلار دست پیدا کند. قسمت دوم نیز که نامش هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌ بود، در سال ۲۰۰۸ میلادی و با بودجه‌ای ۸۵ میلیون دلاری ساخته و اکران شد و توانست ۱۶۰.۳ میلیون دلار فروش کند. اما به نظر می‌رسد این فروش برای ساخت قسمت سوم متقاعد کننده نبود.

ران پرلمن، بازیگر نقش هل‌بوی، در مصاحبه‌ای که با مجله معتبر امپایر انجام داده، درباره داستان Hellboy III حرف‌هایی زده است.

من واقعا احساس می‌کنم که کارم با این شخصیت تمام شده است. من دیگر آن علاقه شدید را برای اینکه لباس هل‌بوی را بپوشم و در جلد این کاراکتر فرو بروم، ندارم. اما گیلرمو با من صحبت‌هایی انجام داد و درباره ایده‌ کلی‌ یک سه‌گانه با من حرف زد. ایده گیلرمو به قدری سینمایی و تماشایی است که من به خودم گفتم ما باید قسمت سوم را بسازیم! از ابتدا قرار بود که هل‌بوی یک سه‌گانه باشد که دارای یک ابتدا، یک میانه و یک انتها باشد. ما تابحال فقط دو سوم داستان را بازگو کرده‌ایم و بخاطر همین من احساس می‌کنم که ما هنوز کارمان با این مجموعه تمام نشده است.

هنگامی که از وی پرسیده شد که ایده بزرگ دل‌تورو چه بوده است، پرلمن در پاسخ گفت:

خدای من! در قسمت سوم، هل‌بوی باید تمدن بشری را از بین ببرد! وی هیچ راه دیگری ندارد. این پایه داستان قسمت سوم است و به همین دلیل است که من فکر می‌کنم قسمت سوم باید ساخته شود.

فیلم Hellboy II در حالی‌ به اتمام رسید که لیز شرمن، شخصیتی که بلر نقش او را بازی می‌کرد، دوقلو باردار بود. هنگامی که از پرلمن در مورد این قضیه سوال شد وی گفت:

دوقلوها! از لحاظ ظاهری یکی‌ از آنها شبیه پدرش (هل‌بوی) و دیگری شبیه مادرش خواهد شد. همچنین یکی‌ از آنها انسان فاسد و یکی‌ از آنها مانند فرشته خواهد بود. می‌خواهید بدانید کدام شبیه فرشته و کدام فاسد است؟ اینکار فقط از دل‌تورو بر می‌آید که فرزندی را که شبیه هل‌بوی است دارای خصوصیات اخلاقی یک فرشته کند!

نظر شما درباره قسمت سوم فیلم هل‌بوی چیست؟ آیا شما هم دوست دارید که این فیلم ساخته شود و سه‌گانه هل‌بوی به اتمام برسد؟