شرکت راکستار به تازگی آیتم ها و فعالیت های جدیدی که انحصاری پلتفرم های PC,PS4,XBOX ONE است اعلام نمود .همراه با این خبر تصاویر جدیدی نیز به اشتراک گذاشته که در آن شما شاهد دنیایی با گرافیک نسل هشتمی هستید. این آیتم ها و فعالیت ها به این شرح هستند:

  • جوایز و رویدادهای جدید

در سراسر دنیای بازی با رویدادهای جدیدی رو به رو خواهید شد. اگر شما چالش های این رویداد را تکمیل نمایید وسایل نقلیه منحصربفردی که از جمله می توان به هواپیمای Duke O’Death اشاره کرد دریافت کنید.

  • کشف رمز و راز قتل

شما در این بخش باید در نقش مایکل بوده و به کشف رمز و راز قتلی بپردازید. شما با سپری کردن مرحله Noir Style Filters دو جایزه ازجمله مود گیم پلی داستانی و Snapmatic photos (عکس سلفی گرفتن از خود در بازی ) به سبک قدیمی و کلاسیک دریافت خواهید کرد.

  • اسلحه های جدید : Rail Gun و Hatchet

با اسلحه قدرتمند Rail Gun دشمنان خود را سریعا نابود کنید. این سلاح باتوجه به تکنولوژی نظامی ساخته شده و قدرت بسیاری در کشتن دشمنان دارد. همچنین اگر می خواهید دشمنانتان را تکه تکه کنید از Hatchet که همچون تبری است استفاده نمایید.

  • چالش عکسبرداری در حیات وحش

گونه های جدیدی از حیوانات در حیات وحش لس سانتوس وجود دارد و در این بین LS Tourist Board که یک انجمن گردشگری از شما می خواهد برایشان مستندی در این باره بسازید. شما باید در نقش فرانکلین بوده و کاتالوگی از تصاویر گونه های مختلف جانوری لوس سانتوس بسازید.

  • مسابقه Stock Car

با برنده شدن در سری مسابقات جدید Stock Car برنده اتومبیل های مسابقه ای سفارشی سازی شده که لوگوی شرکت های مختلف موجود در لوس سانتوس برروی آنها کار شده شوید.

  • تصاویری از میمون

یکی از هنرمندان شهر برروی دیوارهای لوس سانتوس برچسبی برگرفته از شکل میمون می چسباند و شما با دنبال کردن این برچسب ها و عکس گرفتن از آنها به لباس های میمونی دست پیدا خواهید کرد. محتوای Go Go Monkey Blista نیز برای بازیکنان در دسترس قرار می گیرد.

  • ماشین های جدید و چیزهای بیشتر

با کامیون غول پیکر Cheval Marshall در بزرگراه های لوس سانتوس با قدرت حرکت کنید و هر چه بر سر راه دارید را کنار زنید. همچنین بالن هوایی جدیدی به نام Xero Gas نیز در بازی قرار گرفته است تا بر فراز لوس سانتوس پرواز کنید.

علاوه بر این آیتم ها راکستار برای کاربران PC,PS4,XBOX ONE بازی مجموعه ای از  اتومبیل های کلاسیک و سورپرایزهای دیگری تدارک دیده است. همانطور که قبلا اعلام شد کسانی که نسخه PS3,XBOX 360 بازی را خریداری کرده باشند می توانند شخصیت ها و پیشرفت هایی که کردند را به نسخه های نسل هشتمی انتقال دهند. البته باید ذکر کنم این عمل تنها یک بار امکان پذیر است. در نهایت کسانی که نسخه های نسل هشتم و PC را پیش خرید نمایند 1میلیون دلار پول در بازی که 500 هزار دلار مربوط به بخش داستانی و 500 هزار دلار مربوط به بخش چندنفره می شود دریافت خواهند کرد. GTA V قرار است 18 نوامبر برای PS4,XBOX ONE و 27 ژانویه برای PC عرضه شود. شما را به مشاهده تصاویر جدید دعوت می کنم:

 

 

منبع:دنیای بازی

نظرات خود را با ما در میان بگذارید