هفته گذشته راک استدی سیزن پس Batman Arkham Knight را معرفی کرد و اکنون بخش مهمی از محتویات DLC های داخل این بسته مشخص شد. امکانات فراوان این مجموعه، قیمت زیاد آن را توجیه خواهد کرد.

درحالی که پرونده سه‌گانه Batman Arkham بیست و سوم ژوئن بسته خواهد شد، راک استدی تا شش ماه پس از انتشار Arkham Knight، عرضه محتوای اضافی برای این عنوان را دنبال خواهد کرد.

سیزن پس Arkham Knight شامل محتوای داستانی Batgirl: A Matter of Family خواهد بود که افراد در آن می توانند برای اولین بار در سری، در نقش Batgirl در منطقه کاملا جدیدی بازی کنند. داستان این قسمت پیش از داستان بازی اصلی اتفاق خواهد افتاد.

The Season of Infamy نام یکی دیگر از محتویات این بسته است که در آن بازیکنان در نقش بمتن، در قالب ماموریت های داستانی تازه و با امکانات جدید گیم پلی، به مبارزه با تبه کاران بزرگ گاتهم خواهند پرداخت.

Gotham City Stories نام محتوای دیگر سیزن پس بازی است که با آن در نقش یاران کلیدی بتمن، داستان بازی را گسترش خواهید داد. داستان این مجموعه هم قبل و هم بعد از داستان اصلی Arkham Knight اتفاق می افتد.

اسکین های متنوع برای بتمن، رابین، نایت وینگ و کتومن، نقشه های چلنجی Crimefighter و راندن بتموبیل های قدیمی در مسیر های مسابقه ای که هر کدام با یکی از این اتومبیل ها از نظر دوره زمانی همخوانی دارد، بخش دیگری از محتویات سیزن پس بازی را تشکیل می دهد.