Everybody’s Gone to the Rapture یکی از منحصربفرد ترین بازی های آینده است. در حالی که دقیقا مشخص نیست این عنوان چه زمانی بر روی PlayStation 4 منتشر می شود، اما اطلاعات مفید زیادی منتشر شده.
The Chinese Room سازنده عنوان Everybody’s Gone to the Rapture بوده، و آن ها اعلام کرده اند که تا بتای این بازی تنها چند هفته باقی مانده است. موسیقی مطمئنا یکی از ارکان مهم Everybody’s Gone to the Rapture خواهد بود، و Sony قبلا از اهمیت آن صحبت کرده است.
بسیاری از مردم منتظر اعلام تاریخ انتشار این عنوان هستند. می دانیم که در تابستان این اتفاق به وقوع می پیوندد، اما به جز آن، هیچ چیز دیگری نمی دانیم. Dan Pinchbeck، کارگردان هنری Everybody’s Gone to the Rapture در مورد تاریخ انتشار این انحصاری PS4 چنین گفته است:
پایان انتظارات نزدیک است. ما قصد که به زودی تاریخ انتشار را مشخص کنیم. من این تیم و بازی که ساخته ایم افتخار می کنم. Everybody’s Gone to the Rapture حقیقتا متفاوت است، چنین آخر الزمانی تاکنون دیده نشده، و ما تصور می کنیم ختم به خیر شود.
المان های فراوانی که The Chinese Room در Everybody’s Gone to the Rapture قرار داده، آزمونی برای مهارت آن ها در نحوه ارائه و ایجاد جذابیت در عنوانی طولانی است. با توجه به عناصر موجود و ناموجود در بازی، می توان نتیجه گرفت که داستان نقش مرکزی دارد.
Pinchbeck می گوید:
ما در حد توان، زمان زیادی را به از بین بردن باگ ها، دقت و بهبود بخشیدن، اختصاص داده ایم. همواره موردی وجود دارد که قابل بهبود بخشیدن باشد. بهبود بخشید به طراحی، راهنمایی، جریان داستان و کاوش – تمامی این اعمال در حال انجام هستند. تنها چند درجه تغییر می تواند تفاوتی چشمگیر در چگونگی هدایت در محیط به وجود آورده، و به کاوش در منطقه ای با جزئیات بیشتر تشویق کند.
تنظیمات کوچکی مانند میزان صدا، و یا صداهای وابسته به مرزهای منطقه ای یک محیط و عملی خاص، می توانند بر روی بار احساسی یک محیط یا لحظه، که بر روی اعمالی مانند قدم زدن یا نحوه روایت داستان اثر دارند، تاثیر گذار باشند.
Everybody’s Gone to the Rapture از جلوه های صوتی برای روایت داستان غنی و درگیر کردن بازیکن استفاده می کند. در تابستان می توانید این تاثیر را شخصا بر روی PlayStation 4 متوجه شوید.