روز از نو روزی از نو! درست قبل از اینکه هیدئو کوجیما رسما از عنوان سایلنت هیلز رونمایی کند، فریاد هواداران برای احیای سری سایلنت هیل به جایی نمی رسید و در نتیجه دست به دامن درخواست اینترنتی شده بودند. حال پس از خبر لغو شدن سایلنت هیلز از طرف کونامی، درست همه چیز به همان زمان بازگشته با این تفاوت که اینبار تیزر قابل بازی P.T به همه نشان داد که مشارکت هیدئو کوجیما در ساخت سایلنت هیل چقدر می تواند سر و صدا به پا کند و موفق شود و به اصطلاح تبدیل به سند محکمی برای تضمین موفقیت سایلنت هیلز شد. تیزری که تنها در 20 دقیقه نشان داد که یک بازی ترسناک واقعی دارای چه معیار هایی است. تیزری که تنها چند روز پس از انتشارش بیش از یک میلیون بار دانلود شد و حتی تا ماها بعد همچنان در فضای مجازی در مورد آن بحث می شد.

حال بعد از خبر لغو شدن عنوان سایلنت هیلز، فردی به نام Yauheni Zinkevich از آلمان درخواست اینترنتی را راه اندازی کرده که در آن تقاضا دارد ساخت سایلنت هیلز با حضور هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو ادامه پیدا کند. این درخواست اینترنتی تابحال موفق شده به طرز چشمگیری تنها در سه روز بیش از 20000 امضا جمع آوری کند که لحظه به لحظه تعداد آن در حال افزایش است. متن این درخواست چنین است:

کوجیما و دل تورو عزیز،

شنیدن خبر متوقف شدن ساخت یکی از مورد انتظار ترین بازی های ترسناک، دلخراش ترین خبر امسال برای هواداران بازی های ترسناک است.

چراکه تیزر قابل بازی P.T سریعا خود را با نگاه اول در دل ها جای کرد، و در ذهن همه جا افتاده بود که این عنوان در نقطه ای از  آینده عرضه خواهد شد.

گرچه دلیل متوقف شدن پروژه هنوز اعلام نشده اما من و تعداد بی شماری دیگر از شما خواهش می کنیم: لطفا ساخت سایلنت هیلز را ادامه دهید، اگر مشکل مالی وجود دارد ما هواداران می توانیم کمپینی را مانند کیک استارتر ایجاد کنیم و شما را از حمایت های مالی بهره مند کنیم. ما تمایل داریم که این اتفاق در آینده بیفتد و همچنین می خواهیم در همین جا بخاطر تمام بازی های عالی که تابحال ساخته اید از شما تشکر کنیم.

شما نیز می توانید برای ثبت امضای خود از این لینک وارد شوید.