ماه گذشته Miguel Asher از وبسایت Atomix Gaming در رویداد مربوط به پیش نمایش The Phantom Pain حضور داشت. حال او ویدئویی منتشر کرده که نظر خود را در مورد این تجربه در آن بازگو کرده. این ویدئو به زبان لاتین منتشر شده و توسط YongYea ترجمه شده که در ادامه می توانید اطلاعات بدست آمده از ویدئو را مطالعه کنید.

MGSV-The-Phantom-Pain-TGS-2014-Screen-Quiet-Enters-Mother-Base-8

همان طور که قبلا گفته شد روحیه ی افراد بیگ باس در صورتی که برای مدت طولانی در پایگاه حضور نداشته باشد افت خواهد کرد.بازی طوری ساخته شده که احساس ریاست و رهبر بودن به بازیکن منتقل شود و سنگینی انتخاب هایی که در طول بازی می کند را روی شانه هایش احساس کند. وقتی وارد پایگاه می شوید افرادتان در مقابل شما صف می بندند و به شما سلام نظامی می دهند.وقتی در پایگاه گشت می زنید (برای مثال اقدام به دوش گرفتن می کنید) Kaz و Ocelot به شما می پیوندند و در مورد وقایع با شما صحبت می کنند و برای بهتر کردن شرایط و پیشرفت بهتر پایگاه به شما مشاوره می دهند. آنها به صورت خودکار سرباز هایی را که شما برایشان بفرستید را در قسمت های مختلف پایگاه با توجه به توانایی هایشان پخش خواهند کرد. همچنین شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید تا نتیجه ای که دلخواهتان است را بدست آورید. سرباز های داخل پایگاه از شما می خواهند تا همراه آنها تمرین کنید. این کار توانایی های آنها را سریعتر افزایش می دهد.همه ی اینها در کنار هم حس Big Boss بودن را منتقل می کنند و شما واقعا احساس می کنید که رهبری پایگاه را برعهده دارید.

تمام سلاح های بازی در قسمت “توسعه و تحقیقات” امکان ارتقاء دارند. می توانید یک تفنگ اسنایپر تهیه کنید که تیر های بیهوش کننده شلیک می کند. شما نیاز ندارید که برای رسیدن نیرو هایتان به سطح مورد نظر برای انجام یک ماموریت صبر کنید بلکه می توانید برای یک فعالیت خاص نیروی مخصوص به آن کار را استخدام کنید. برای مثال می توانید برای تیم جراحی پایگاه یک متخصص “هوشبری” استخدام کنید.

همان طور که در ویدئوها دیدید، بیگ باس می تواند وقتی روی اسب است به یک جهت خم شود تا از دید دشمنان مخفی بماند. شما در این حالت هم می توانید از سلاح دستی بیگ باس استفاده کنید.

بازی کات سین های به مراتب کمتری دارد. اما داستان همچنان فوق العاده است. بازیکنان باید منتظر غیر منتظره ترین اتفاقات ممکن باشند. اتفاقاتی که اصلا قابل پیش بینی نیستند.چیز هایی غیر قابل باور.همچنین چیزهایی که فکر می کنید از داستان می دانید (با توجه به ویدئو ها و تریلر ها) کوچک ترین قسمت داستان بازی هستند.

MGSV-TPP-Mother-Base-Diamond-Dogs

در طول این ویدئو Miguel نظرش را در مورد این بازی با توجه به تجربه ی 16 ساعت از گیم پلی بازی ابراز کرد. از دیدگاه او این بازی بهترین محصولی است که Konami تا این لحظه منتشر کرده. همچنین او در آخر ویدئو ذکر می کند که از دیدگاه او The Phantom Pain به راحتی عنوان “بهترین بازی سال” را کسب خواهد کرد. این در حالی است که از دیدگاه او تنها رقیب مهم این بازی تا این لحظه Bloodborne است و The Witcher 3 را خیلی مناسب این عنوان نمی داند.در کنار این او اضافه کرد که “کیفر ساترلند” نسبت به “دیوید هایتر” سرباز بهتری است.

منتظر انتشار باقی پیش نمایش ها باشید.