استودیو Ubisoft Massive درحال حاضر برروی عنوان Tom Clancy’s: The Division مشغول به کار بوده که با موتورگرافیکی snowdrop برای PS4,PC,XBOX ONE در حال توسعه است. به تازگی طی مصاحبه تهیه کننده اجرایی بازی آقای Fredrik Rundqvist با وب سایت PSU ایشان درباره نسخه PS4 بازی صحبت هایی کرده اند. Fredrik Rundqvist اضهار داشت که The Division از تمام پتانسیل PS4 استفاده خواهد کرد و این کنسول ماشین  شگفت انگیزی است. سایت PSu همچنین سوالی پرسیده که استودیو Ubisoft Massive چه چالشهایی در برسر توسعه نسخه PS4 داشتند؟ایشان پاسخ دادند:

ما برای این نسل کنسول ها موتور گرافیکی خاصی را به کار گرفتیم. بنابراین ما هیچ مشکلی نداشته و این موتور سازگاری کاملی با کنسول های نسل بعدی دارد. من می دانم بسیاری از بازیهای دیگر با توجه به موتورگرافیکی قدیمیشان نیاز به پورت دارند. موتورما از ابتدا برای کنسول های نسل بعدی بوده است. مدت زمانی طول خواهد کشید تا از تمام توان PS4 استفاده کنیم و این کنسول ماشین شگفت انگیزی است.

تاکنون تریلرها و تصاویر انتشار یافته از Tom Clancy’s: The Division نشان از گرافیک بسیار بالای بازی می دهد و تنها باید منتظر انتشار بازی بود تا مشخص شود که آیا انتظارات طرفداران را برآورده می کند یا خیر.

منبع:دنیای بازی