هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

در نمایش امسال E3 مشخص گردید، که داستان ادامه بازی قبلی است، با کمی تفاوت که پیش تر گفتم و شاید تفاوت های بیشتری که در ادامه مشخص می گردد. داستان بازی بیست و پنج سال به پیش می رود و شخصیت های جدید تاثیر زیادی بر روی گیم پلی می گذارند. در مقابل این که این تاثیر در کنار شخصیت های پیشین (این بار نسل هشتمی ) روی می دهد. شخصیت هایی که تا کنون مشخص گردیده اند، اسکورپیون و ساب زیرو از نسخه های قبل هستند و ۴ شخصیت D`vorah, Ferra/ Torr, Cassie Cage, Kotal Kahn هم معرفی شده اند. D`vorah همان شخصیتی است، که همراه پرنده ها و حشرات بود و در تریلر حضور داشت. Ferra/Torr هم دو شخصیت در کنار هم هستند، که یکی سوار دیگری است و برخی فنون دو نفره را اجرا می کنند. (فیتالیتی اش شبیه نوب سایبات دو نفره بود) Cassie Cage دیگر شخصیت جدید بازی است. او دختر جانی کیج و سونیا بلید است و حرکاتش ترکیبی از این دو نفر است. Kotal Kahn هم دیگر شخصیت بازی است، او خدای جنگ آزتک است. دیگر شخصیت های بازی که با آن ها از بازی قبل آشنایی داریم، هم به اذعان بون ممکن است پا به سن گذاشته و پیر باشند!

 

گیم پلی بازی مهم ترین بخش یک بازی است، به خصوص اگر در سبک مبارزه ای باشد. در چند تریلری که از بازی منتشر شده است، بدیهی گریدیده است، که باز هم بازی مثل دو بازی گذشته این استودیو، دو بعدی با شخصیت های سه بعدی است. ترکیبی از دو بازی Injustice Gods Among Us و Mortal Kombat 9 در بازی قرار دارد. مبارزان می توانند، از اجسام موجود در محیط استفاده کنند و دشمنانشان را آسیب بزنند. در تریلر دیده شد، که اسکورپیون از روی یک شاخه تاب خورد و لگدی را به ساب زیرو زد. همین طور در صحنه ای دیگر ساب زیرو شاخه ای از درخت کند و آن را یخ زد و از آن مثل یک سلاح بر علیه اسکورپیون استفاده کرد. ساب زیرو از قدرت یخی اش استفاده کرد و قالب یخی خودش را ساخت و آن را به سمت اسکورپیون پرتاب کرد. اسکورپیون هم از قدرت های آتشی اش استفاده کرد. نگه داشتن چند ثانیه ای حریف، یا سوزاندن دشمنش.

همانند بازی Street Fighter دو مبارز می توانند از قدرت های پرتابی استفاده کنند. هر دوی مبارزان اسکورپیون و ساب زیرو توانایی جمع کردن یک توپ انرژی و پرتابش به سمت حریف را داشتند. ضربات کلاسیک هم در بازی وجود دارد، همان طوری که اسکورپیون و ساب زیرو این ضربات کلاسیک را داشتند، احتمال می رود، دیگر شخصیت های موجود در بازی هم همین گونه باشند. Slide Kick و Iceball ساب زیرو در مقابل Spear Attack و Teleport قرار می گیرند. البته، اسکورپیون یک گونه پیشرفته از ضربه نیزه اش را داشت، که روی هوا و با دو نیزه انجام می شد.

 

تغییرات بسیار زیادی در ساختار بازی اتفاق افتاده است، که برخی از طرفداران قدیمی این بازی را نگران کرده است. طرفدارانی که بیشتر از ۱۰ سال همیشه همراه این بازی بوده اند. اد بون در سال های پیش در بسیاری از مصاحبه ها از این تغییر استقبال کرده بود. او پس از مورتال کامبت آرماگدون به صراحت اعلام کرد، که دوست دارد تمام راسترهای بازی را عوض کند و راسترهای جدیدی را وارد بازی کند. بالاخره این تغییرات از یک جایی اتفاق می افتاد و مثل این است که او این کار را در این نسخه انجام داده است. به احتمال ۷۰ درصد دیگر خبری از شخصیت های قدیمی حتی لیو کنگ و رایدن و جانی کیج هم نخواهد بود. نینجاها به غیر از ساب زیرو و اسکورپیون دیگر در بازی نخواهند بود و حتی نوب سایبات هم اسم اد بون هم از بازی خط خورده است.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8, Win 10
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 | AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 36 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit: Win 7, Win 8, Win 10
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 40 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Mortal Kombat X sceenshots 01 small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC Mortal Kombat X sceenshots 02 small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

Mortal Kombat X sceenshots 03 small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC Mortal Kombat X sceenshots 04 small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

Mortal Kombat X sceenshots 05 small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC Mortal Kombat X sceenshots 06 small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

 

source دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

=========================================

DLCs and Hotfixes:

 

download دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC دانلود آپدیت Update.v20150418-RELOADED به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

 

download دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC - دانلود Blue.Steel.Sub-Zero.Character.DLC-BAT بازی

download دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC – دانلود Hotfix-BAT بازی

download دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC - دانلود Goro.Character.Preorder.Bonus.DLC-BAT بازی

 

=========================================

Proper RELOADED Version:

 

download دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC دانلود به صورت پارت های ۵گیگابایتی از سرور تیزفایل:

دانلود پارت ۱ :   Tizfile

دانلود پارت ۲ :   Tizfile

دانلود پارت ۳ :   Tizfile

دانلود پارت ۴ :   Tizfile

دانلود پارت ۵ :   Tizfile

دانلود پارت ۶ :   Tizfile

دانلود پارت ۷ :   Tizfile

 

=========================================

 

download دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link

دانلود پارت ۲۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲۲ : Direct Link

دانلود پارت ۲۳ : Direct Link

دانلود پارت ۲۴ : Direct Link

دانلود پارت ۲۵ : Direct Link

دانلود پارت ۲۶ : Direct Link

دانلود پارت ۲۷ : Direct Link

دانلود پارت ۲۸ : Direct Link

دانلود پارت ۲۹ : Direct Link

دانلود پارت ۳۰ : Direct Link

دانلود پارت ۳۱ : Direct Link

دانلود پارت ۳۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳۳ : Direct Link

دانلود پارت ۳۴ : Direct Link

 

=========================================

BlackBox Version:

 

نسخه فشرده ۱۹.۳ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه، تنها زبان های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده و ویدیوهای بازی با کاهش کیفیت ۵۰% مواجه شده اند. هیچ تغییری در کیفیت صداها و تکسچرهای بازی رخ نداده است.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC دانلود نسخه Blackbox به صورت پارت های ۵گیگابایتی از سرور تیزفایل:

دانلود پارت ۱ :   Tizfile

دانلود پارت ۲ :   Tizfile

دانلود پارت ۳ :   Tizfile

دانلود پارت ۴ :   Tizfile

 

download دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC دانلود نسخه Blackbox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link