Assassins Creed Rogue PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update.v1.1.0-CODEX بازی به پست اضافه شد|

اکنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

شخصیت اصلی بازی Shay Patrick Cormac نام دارد، فردی که ابتدا عضو فرقه ی اساسین ها است. طبق اطلاعات منتشر شده، Shay دو سال ابتدایی در داستان بازی یعنی بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۵۴ یک اساسین است و در ابتدای بازی بازیکنان نقش یک اساسین را ایفا می کنند اما وی یک فرد تندخو است که برای اصول اساسین ها احترامی لایق نیست و به دلیل عدم داشتن بصیرت کافی از این فرقه طرد می شود ولی هنگام جدا شدن، به همرزمانش قول می دهد که انتقام سختی از آن ها خواهد گرفت و دلیل نام بازی نیز همین سرکشی وی است. وی برای این انتقام به دشمنان همیشگی اساسین ها یعنی تمپلارها می پیوندد و به این ترتیب حدود ۷ سال از داستان بازی را در نقش یک تمپلار تجربه خواهید کرد، تمپلاری که هدف اصلی وی شکار اساسین ها است. البته با توجه به اینکه او قبل یک اساسین بوده است، از توانایی های ویژه ی آن ها برخوردار است و حتی دارای Hidden Blade است. همان طور که گفته شد قرار است این نسخه شکاف داستانی میان نسخه های سوم و چهارم را از بین ببرد و از این رو، شاهد حضور هیتم کنوی در کنار Shay می باشیم. هیتم کنوی بدون شک یکی از مرموز ترین کاراکتر های این سری است که با اینکه پدرش یعنی ادوارد کنوی، یک اساسین خبره بود اما توسط تمپلار ها آموزش دید و گویا در این نسخه قرار است کنار Shay آموزش های لازم را فرا گیرد و به یک تمپلار قدرتمند بدل شود.خود یوبی سافت گفته است که داستان Shay یک داستان تیره و تاریک است و او که خود روزی از گروه اساسین ها بوده است به شکارچی اساسین ها بدل می شود و از تمامی تجهیزات و مهارت های خود استفاده می کند تا آن ها را نابود کند. در واقع مسیر تاریکی که وی انتخاب می کند سرنوشت فرقه ی اساسین ها را برای همیشه تغییر می دهد. به نظر می رسد شاهد یک داستان فوق العاده جذاب و جنجالی از این نسخه باشیم و باید دید که آیا یوبی سافت واقعا سعی دارد زندگی یک تمپلار را با بازی تحت عنوان Assassin’s Creed نشان دهد یا اینکه سوپرایز های ویژه ای در راه است و در پایان داستان Shay Patrick Cormac دوباره به اساسین ها می پیوندد؟ پاسخ تمامی این سوال های هیجان انگیز با تجربه ی بازی به دست می آید ولی چیزی که مسلم است این است که باز هم شاهد یک داستان عالی دیگر از این سری خواهیم بود.

 

گیم پلی Assassin’s Creed : Rogue یک تقلید محض از Black Flag است. این جمله بهترین توصیفی است که می توان با توجه به نمایش های این عنوان داشت. در واقع Assassin’s Creed : Rogue همان Black Flag است و تنها چند تکه یخ و اندکی قابلیت های جدید به آن اضافه شده است. دو تریلر از گیم پلی این عنوان در Gamescom 2014 منتشر شده است که یکی از آن ها مربوط به نبرد های دریایی است و دیگری مربوط به مراحل خشکی که ابتدا نبرد های دریایی را مرور می کنیم. تریلر با صحنه ی پرواز یک عقاب آغاز می شود و مشخص می شود که نمایش بازی مربوط به مناطق شمالی اقیانوس اطلس و نزدیک به قطب است. در واقع ۵  مکان اصلی در بازی وجود دارد که عبارتند از : مناطق شمالی اقیانوس اطلس ، نمایی تازه از شهر نیویورک، شهر Quebec در شرق کانادا، ایالت Alabama در جنوب آمریکا و منطقه ای جدید با نام Appalachian River Valley  که رودخانه ای است که شهر کبک را به ایالت آلاباما متصل می کند. اولین چیزی که با دیدن نمایش متوجه می شوید این است که گرافیک بازی و حتی فیزیک کاراکتر ها کوچک ترین تغییری نسبت به Black Flag نکرده است و بازی همان چیزی است که در Black Flag دیده اید. فضا سازی قطب شمال خوب از کار در آمده است و وجود کوه های یخ زده در اطرف محیط به این امر کمک کرده است. کشتی اصلی Shay در بازی Morrigan نام دارد و نسبت به Jackdaw کوچک تر و ضعیف تر است اما امکانات پیشرفته تری دارد. در همان ابتدای نمایش شاهد درگیری با کشتی های دشمن هستیم که در این نبرد چندین سلاح جدید کشتی مشخص می شوند. بر خلاف Black Flag که توپ های جلوی کشتی مجهز به توپ های زنجیر دار بودند، این بار توپ های جلوی کشتی، توپ هایی آتشین شلیک می کنند. همچنین Morrigan دارای دماغه ی فلزی و قدرتمندی است که در برخورد با کشتی های دیگر آن ها را به شدت تخریب می کند.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit versions only)
Processor: Intel Core2Quad Q6600 @ 2.4 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHzH
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5670 (1024MB VRAM) or Intel HD4600
DirectX: Version 10
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest driver
Additional Notes: Supported Video Cards at time of release: NVIDIA GeForce GTS 450 or better, GeForce 500, 600, 700, 900 series / AMD Radeon HD 5670 or better, Radeon HD 6000, 7000, R7, R9 series / Intel HD4600, HD5200 / Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassins Creed Rogue screenshots 01 small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC Assassins Creed Rogue screenshots 02 small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

Assassins Creed Rogue screenshots 03 small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC Assassins Creed Rogue screenshots 04 small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

Assassins Creed Rogue screenshots 05 small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC Assassins Creed Rogue screenshots 06 small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

 

source دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC - دانلود آپدیت Update.v1.1.0-CODEX بازی

 

download دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

 

نسخه فشرده ۵.۸ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند، و هیچ تغییری در ویدیوها، تکسچرها و صداهای بازی رخ نداده است.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link