چند روزی از انتشار نسخه PC بازی GTA V می گذرد و بسیاری از گیمرهای PC به آرزوی چندساله خود رسیدند و با لذت این عنوان را اجرا می کنند. البته اگر بخواهیم این بازی را با لذت 4K اجرا کنیم قطعا تهیه چنین سیستمی هزینه‌بر خواهد بود.

اما کسی که به این بازی علاقه‌مند بوده و از نظر مالی نیز وضعیت خوبی داشته باشد قطعا آن را روی کیفیت 4k تجربه می کند. در این بین راکستار با همکاری شرکت Digital Storm تولید کننده کامپیوترهای گیمینگ، مسابقه ای برگزار می کنند که در آن به برنده یک دستگاه PC بسیار قدرتمند که توانایی اجرای GTA V با کیفیت 4k را دارد اهدا می شود.

مشخصات این PC به شرح زیر است:

  • پردازنده شش هسته ای i7 5930K اینتل
  • درایو حالت جامد سری 750
  • حافظه 32 گیگابایتی DDR4
  • دو کارت گرافیک Titan X انویدیا به صورت SLI

 

چنین سیستمی GTA V را به آسانی روی کیفیت 4k با فریم ریت 60fps اجرا خواهد کرد. Digital Storm داخل این کیس چراغ LED سبز رنگی قرار داده که با رنگ عدد V لوگوی بازی همخوانی دارد. همچنین روی درب آن نیز عدد V لوگوی بازی قرار داده شد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

Digital Storm تنها یک عدد از این PC را ساخته و آن هم برای برنده مسابقه راکستار است. از شرایط مسابقه داشتن سن بالای 18 سال بوده و از هم اکنون تا 1 می فرصت دارید تا در Social Club سایت راکستار جهت شرکت ثبت نام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه نمایید.