شرکت EA در روز گذشته اطلاعات جدیدی از عنوان FIFA 16 منتشر کرد که براساس آن اطلاعات فوتبال زنان نیز شامل این نسخه شده و بازی در 25 سپتامبر امسال منتشر می شود.

در این عنوان از جمله تیم های فوتبالی زنانی که وجود دارد می توان به استرالیا، کانادا، برزیل، چین، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، اسپانیا، سوئد و ایالات متحده امریکا اشاره کرد.

در فوتبال زنان FIFA 16 بخش های همچون توپ زنی، مسابقات آفلاین، مسابقات دوستانه آنلاین وجود دارد. David Rutter یکی از مدیران EA sport درباره حضور فوتبال زنان در این نسخه بیان داشت:

افزودن بازیکنان و تیم های زنان برتر جهان به فرنچایز ما یک رویداد بزرگ ورزشی می باشد و ما راه جدیدی را برای هیجان زده شدن میلیون ها طرفدار ایجاد کردیم. ما می خواهیم در هنگام ساخت از طریق ویژگی های نوآورانه و پیچیده گیم پلی FIFA 16 مطمئن شویم تجربه ای که از تیم ملی زنان به طرفداران ارائه می دهیم تجربه ای هیجان انگیزی است.

EA برای افزودن فوتبال زنان به این نسخه بازیکنان مشهوری همچون Sydney Leroux, Abby Wambach, Alex Morgan و Megan Rapinoe بازیکنان تیم ملی امریکا را برای همکاری دعوت کرده است تا از موشن کپچر آنها جهت ایجاد انیمیشی واقعی تر استفاده نماید.

شایان ذکر بوده شما نمی توانید تیم زنان را با مردان برای مسابقه انتخاب کنید. FIFA 16 در تاریخ مذکور برای PC،PS4،XBOX ONE،XBOX 360،PS3 عرضه خواهد شد.