تاکنون ویدئوهای جالب زیادی از بازی Grand Theft Auto V دیده‌ایم، اما به جرات می‌توانیم بگوییم که این یکی از همه‌ی قبلی‌ها جالب‌تر است.

این ویدئو که «GTA واقعی» نام دارد توسط کانال یوتیوب Corridor Digital تهیه شده و به راستی یکی از بهترین و زیباترین ویدئوهایی است که تا کنون درباره‌ی GTA V ساخته شده‌اند. همان‌طور که در ادامه مشاهده می‌کنید، همه چیز در این ویدئوی واقعی کاملا نزدیک به حال و هوای بازی است؛ از سبک راه رفتن شخصیت اصلی گرفته تا زاویه‌های دوربین و لوکیشن‌ها. حتی استفاده از جلوه‌های ویژه در هنگام تیراندازی‌ها و موتورسواری نیز به طبیعی‌ترین شکل ممکن صورت گرفته است، به طوری که قطعا شما نیز مثل ما با دیدن این همه دقت و ظرافت به کار رفته در ویدئوی زیر، سازندگان آن را تحسین خواهید نمود.

تماشای آنلاین

دانلود ویدیو

این اولین ویدئویی نیست که در آن شاهد بازسازی GTA V در دنیای واقعی هستیم، اما جزییاتی که در این ویدئو مورد توجه قرار گرفته‌اند و همچنین استفاده از محیط‌های معروف شهر لوس آنجلس، آن را از سایر ویدئوهای مشابه متمایز می‌کند.

GTA V در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل هفتم و یک سال بعد برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی نیز امسال در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفت.