بازی The Witcher 3: Wild Hunt در هفته های قبل ساختش به اتمام رسیده و در حال حاضر برای انتشار در 19 می آماده سازی می شود. به گفته عوامل استودیو CD Projekt Red هر دو نسخه PS4 و Xbox one بازی یکسان هستند و تفاوتی باهم ندارند.

حال در این بین مجله لهستانی PSX Extreme پیش نمایشی از نسخه PS4 بازی The Witcher 3: Wild Hunt نوشته که شامل اطلاعات جدیدی است. به گفته این مجله زمان بارگذاری صفحه نمایش در نسخه PS4 به 40 ثانیه می رسد و این موضوع بسیار آزار دهنده می باشد. PSX Extreme همچنین افزود که این مدت زمان بالای بارگذاری در هنگامی که شخصیت اصلی می میرد یا فست تراول انجام می دهد ، بیشتر اتفاق می افتد.

انتظار می رود CD Projekt Red برای حل این مشکل پچ روز اولی را در نظر بگیرد. نویسنده PSX Extreme در قسمتی از پیش نمایش خود می نویسد:

من از وجود دشمنان بیشتر، انیمیشن یکپارچه و اجرا با نرخ فریم 30Fps لذت بردم. آزاردهنده ترین موضوع بارگذاری صفحه نمایش 40 ثانیه ای هنگام مرگ و فست تراول بوده که انتظار رفع آن با پچ روز اول داریم.

همچنین هنگامی که چهار نعل با اسب از اجسامی دور می شوید خوب از دوردست به نظر می رسند. موسیقی نیز بسیار لذت بخش است.

The Witcher 3: Wild Huntدر 19 می برای PC،PS4،Xbox one عرضه خواهد شد. شما می توانید در ادامه تصویر کاور مجله PSX Extreme را مشاهده کنید:

the-witcher-3-wild-hunt-psx-extreme-preview_350x479