امروز به غیر از دوز روزانه ی تصاویر Witcher 3 هیچ اطلاعاتی از Witcher 3 منتشر نشد و انتشار خبری درباره ی گیم پلی این بازی عادی به نظر می رسد. بله، CD Projekt RED با اطلاعات جدیدی از بازی بازگشته است و اذعان دارد که این عنوان بر روی PS4 عالی به نظر می رسد. در ادامه ی خبر با ما همراه باشید.

طبق گفته ی Marcin Momot، هماهنگ کننده ی وبسایت و مدیر بخش انجمن CD Projekt RED، هفته ی بعد ویدیویی از نسخه ی PS4 این بازی منتشر خواهد شد.

او در این باره اینطور می گوید:

این بازی بر روی PS4 عالی به نظر می رسد. من از نظر خودم می گویم. تیم ما در نسخه های کنسول کاری بسیار عالی انجام داده اند. هفته ی بعد چند دقیقه از گیم پلی بخش مقدمه ی بازی نیز منتشر خواهد شد.

او همینطور یک موضوع که تا به حال ذکر نشده بود را نیز در میان گذاشت:

بازی را تجربه کردم و وقتی که بازی می کنم، به بعضی از موضوع ها توجه نمی کنم اما خون دیگر بر روی زمین نمی ریزد. خون روی گرالت می ریزد و حتی زمانی که دشمن بر روی زمین می افتد از جای زخم خون بیرون می آید. امیدوارم این موضوع شما را خوشحال کند و راضی نگه دارد.

آقای Miles Tost، یکی از طراحان بخش های این بازی، در توییتر درباره ی یک دریاچه و جزیره ی مربوط به آن نیز اینطور توییت می کند:

یک دریاچه ی بزرگ با یک جزیره در وسط آن وجود دارد که داستان مخصوص خود را شامل می شود.

آقای Tost همینطور در پایان افزود:

با در نظر داشتن تجربه ای که می خواهید از این بازی بدست آورید، می توانید درجه ی سختی بازی را تغییر دهید.

The Witcher 3: Wild Hunt در ١٩ام ماه برای Xbox One ،PC و PS4 منتشر خواهد شد.