در هفته قبل بود که شرکت EA و استودیو Ghost games به رونمایی کوتاهی از Need for Speed 2015 پرداختند و تیزر تریلری از آن منتشر کردند. براساس رونمایی این عنوان در پاییز امسال برای PS4،XBOX ONE و PC عرضه شده و ریبوتی کامل است.

حال مانند همیشه طرفداران به صفحه رسمی توییتر بازی رفته و سوالاتی که در ذهن داشتند از سازندگان پرسیدند و در مقابل پاسخشان را نیز دریافت کردند.

براساس این پرسش و پاسخ بازی Need for Speed 2015 نامی نخواهد داشت و با نام Need for Speed عرضه شده و Underground 3 نخواهد بود. این عنوان با همان موتورگرافیکی بازی شوتر علمی تخیلی  Battlefront یعنی فراسبایت توسط Ghost games برای پلتفرم های مذکور در دست توسعه می باشد.

بنا به گفته سازندگان جهت ساخت بهترین Need for Speed ممکن آنها نتوانستند بازی را برای کنسول های نسل هفتمی توسعه دهند. طبق پیام سازنده ، نسخه PC بازی Need for Speed تنها در اوریجین به صورت دیجیتالی عرضه می شود و خبری از انتشار آن در استیم نخواهد بود.

در پایان Ghost games وعده رونمایی کامل این نسخه در 15 ژوئن طی کنفرانس E3 شرکت EA اعلام نمود. بنابراین ما نیز تا آن زمان منتظر خواهیم ماند تا با این نسخه نیز کاملا آشنا شویم.